کشته شدن ۱۲ نظامی سعودی؛ «ساعت صفر» برای پاسخ به تجاوز عربستان
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3798
بازدید دیروز : 9538
بازدید هفته : 16574
بازدید ماه : 32516
بازدید کل : 1020410
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:45 |

شبکه تلویزیونی المنار لبنان، منابع قبیله‌ای یمن گزارش دادند که 12 نظامی سعودی در درگیری با قبایل یمن در منطقه مرزی یمن با عربستان کشته شدند.

بر اساس این گزارش ، در این حمله همچنین دو دستگاه بولدوزر به صورت کامل نابود شده و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات به غنیمت گرفته شده است.

از سوی دیگر منابع خبری گزارش دادند، جنگجویان قبیله «بکیر المیر» همچنان بر مواضعی که روز گذشته در عربستان در اختیار گرفته بودند، تسلط دارند.

عملیات قبایل یمنی در عمق خاک عربستان

در حالی که مناطق مختلف یمن شاهد تداوم حملات ارتش سعودی و کمبود مواد غذایی، دارو و سوخت است، جنگجویان قبایل یمن توانستند دستکم چهار موضع نظامی مرزی ارتش سعودی را به کنترل خود در بیاورند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: کشته شدن, ۱۲ نظامی سعودی, ساعت صفر تجاوز عربستان, شروع عملیات, نبرد نامتقارن,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:54 |
معلم اسرائیلی عضو داعش+عکس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱

یک معلم اسرائیلی به همراه همسر یهودی و فرزندش به گروهک تروریستی داعش در سوریه پیوسته است.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین،«صلاح محامید» معلم ۲۰ ساله اسرائیلی به تروریست های داعش پیوست. سایت خبری «البوابه» مصر به نقل از این روزنامه نوشت، صلاح محامید که در داعش ملقب به «ابو الحارث مقدسی» است، اعلام کرده است هم اکنون به همراه همسر یهودی‌اش در سوریه زندگی می‌کند. 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: معلم, اسرائیلی, عضو, داعش, عکس, ابو الحارث مقدسی, همسر یهودی‌اش, سوریه زندگی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 22:12 |

پایگاه خبری الشرق الجدید در مقاله‌ای به‌قلم "خالد الهبیشان" نویسنده اردنی با اشاره به طرح آمریکایی ــ صهیونیستی برای تجزیه عراق نوشت: در شرایطی که کمیسیون روابط خارجی در مجلس نمایندگان آمریکا رأی به پروژه تجزیه عراق داده و با کردها و اهل تسنن در این کشور به‌عنوان 2 کشور مجزا از بغداد تعامل می‌کند، بار دیگر در ذهن عراقی‌ها پروژه غربی و تلاش جهت تقسیم کشور و تحقق طرح جو بایدن معاون باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در تجزیه عراق بر اساس مبانی فرقه‌ای و نژادپرستانه زنده شد.

در همین راستا یک طرح صهیونیستی 3 دهه پیش از واقعیت‌هایی سخن می‌گوید که امروز عراق در آن قرار دارد، این طرح که نشریه کیفونیم در فوریه سال 1982 در قدس اشغالی از سوی یک سازمان جهانی یهودی به‌عنوان طرح‌های استراتژیک اسرائیل منتشر شد، خواستار تجزیه تمامی کشورهای همسایه فلسطین اشغالی "از نیل تا فرات" بود. این سند در فصل اول خود که مربوط به عراق است، می‌نویسد: «عراق کشوری مملو از منابع نفتی است که گرچه درگیری‌های داخلی در آن وجود دارد، اما این کشور در اولویت درگیری با اسرائیل قرار دارد و تجزیه آن برای اسرائیل مهم به شمار می‌‌رود، تجزیه عراق از این منظر حتی از تجزیه سوریه نیز مهمتر است، چرا که عراق در کوتاه‌مدت خطرناک‌ترین تهدید برای اسرائیل است».

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: منبع , طرح , تجزیه , عراق, کلید, طرح‌های, استراتژیک , اسرائیل, نیل, فرات, خاورمیانه, ابستن, حوادث, بسیار بزرگ ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 22:0 |

دفتر ویژه ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان پیامی تحت عنوان «راهبرد استقامت و هوشیاری در مکتب انقلاب اسلامی در برابر گزاره برگ استکباری صهیونیستی دغلکارانه آمریکا» صادر کرد؛ متن کامل این پیام به  شرح ذیل است:

دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است... ما زنده و هوشیاریم و از سرمایه عظیم و ارزنده‌ای که پیش ماست (یعنی انقلاب و اسلام و نظاممان) غفلت نخواهیم ورزید و از آن دفاع خواهیم کرد.

تاریخ تجربیات بشر و نظام‌های سیاسی هیچگاه در تعریف عزت، هویت و افتخار یک ملت، صفحه‌ای را در جایی برای انفعال و هراس از مقاومت قرار نداده و همواره از اصل دفاع و حفاظت از هویت و منافع ملی به عنوان سرلوحه افتخار و ماندگاری یاد کرده است.

ملتی که به دنبال حفاظت از استقلال و عزت، تمدن و حاکمیت تاسیسی خود می‌باشد نمی‌تواند خود را فارغ از اصول امنیت‌ساز و دفاع از ارکان حیات ملی خود در برابر هرگونه تهدید تصویر نماید و آنانی که ملت خود را در وادی سراب وابستگی تصویر و تفسیر می‌کنند، به یقین تصویری واهی و مجازی را می‌سازند که با کوچکترین موجی از فشار و سرانگشتی از تردید، به راحتی از صفحه تاریخ محو و به فراموشی سپرده می‌شود.

چه بسا ملت‌ها و دولت‌هایی که در کشاکش‌های منطقه‌ای و جهانی به همین گونه در دامان تردید و یا انفصال افتاده و ناگهان خود را در گرداب‌های سیاسی- امنیتی خود ساخته دیده و شکست و سقوط خود را تجربه کرده‌اند.

چه بسا ملت‌ها و دولت‌هایی که در شناخت دشمنان و خیانت‌های محیطی و پیرامونی خود غفلت و یا به انحراف کشانیده شده و بسیاری از فرازهای موفقیت و سربلندی خود را واگذار و تجربیات ذلت‌باری از سقوط را پشت سر گذارده‌اند و چه بسا دولت‌ها و ملت‌هایی که در ضرورت ایستادگی، استقامت و هنگامه پایداری، شیرینی موقت آسودگی، رفاه و خوش‌نشینی را ترجیح داده و به هنگام بیداری از آن خواب گران، از دست دادن بسیاری از دارائیی‌ها، غرور ملی و تمدنی خویش را شاهد بودند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: واگذاری , حقوق , امنیتی , کشور , خطایی, نابخشودنی, تعلیق, برچیدن, قواعد, کارکردهای, امنیت , ملی کشور, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:53 |

به گزارش شبکه المیادین از چهار حمله جنگنده های سعودی به شبکه ارتباطاتی در جبل العبله خبر داد.

این شبکه همچنین گزارش داد جنگنده های ائتلاف سعودی، مناطق متعددی را در غرب شهر تعز در مرکز یمن بمباران کردند.

این شبکه همچنین از زخمی شدن سه یمنی در حمله جنگنده های سعودی به جبل مران در استان صعده خبر داد.

المیادین همچنین به ناکامی متجاوزان سعودی در رساندن سلاح های پیشرفته به شبه نظامیان وابسته به عبدربه منصور هادی در لحج اشاره و اعلام کرد نیروهای ارتش، سلاح های پیشرفته ای را که جنگنده های سعودی برای طرفداران منصور هادی در لحج پرتاب کرده بودند، به غنیمت گرفتند.

خبرگزاری رسمی یمن(سبا) هم از بمباران فرودگاه بین المللی الحدیده در چندین نوبت خبر داد.

به گفته یک منبع محلی، جنگنده های سعودی باند و سالن های اصلی فرودگاه الحدیده را بمباران کردند که خسارت های زیادی به آن وارد شد.

این منبع خاطر نشان کرد بمباران فرودگاه الحدیده،‌در چارچوب طرح متجاوزان سعودی برای تحمیل محاصره ملت یمن و جلوگیری از رسیدن کمک های بشردوستانه و مورد نیاز آنها قرار دارد.

شبکه المیادین نیز از حمله موشکی عربستان به منطقه الغور در صعده و حملات هوایی به منطقه مرواح در شرق مارب خبر داد.

البته تحلیل گران بر این باور هستند که جنگ عربستان علیه یمن در حال تسری به عربستان و کشورهای همجوار و متحد عربستان است .

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: بمباران , فرودگاه , الحدیده , شکست سعودی , رساندن , سلاح , مزدورانش, ملت یمن, تحمیل محاصره,

در دمشق، یک منبع نظامی سوری گفت نیروهای ارتش سوریه با گرفتار کردن تروریست‌ها در کمین محکم خود در حومه ادلب، ده‌ها نفر از آنها را به هلاکت رساندند.

این منبع نظامی به تسنیم گفت ارتش سوریه، گروه‌های تروریستی را در غرب منطقه "بنش" در حومه ادلب واقع در شمال غربی سوریه در کمین خود گرفتار کرد که طی آن ده‌ها نفر از تروریست‌ها از جمله چند افسر سازمان اطلاعاتی ترکیه به هلاکت رسیدند.

این منبع افزود پس از عملیات اطلاعاتی گسترده نیروهای ارتش و زیر نظر گرفتن تحرکات تروریست‌ها از سوی آنها، جنگنده‌های سوریه، چندین گروه تروریستی را با موشک در غرب بنش در حومه شرقی شهر  ادلب هدف قرار دادند.

این منبع گفت ارتش سوریه موفق شد 35 دستگاه خودرو از نوع مجهز به تیربار دوشکا به‌همراه پنج خودروی پیک‌آپ مجهز به تیربار و سه تانک را به‌همراه سرنشینان آن منهدم کند.

این منبع خاطرنشان کرد تلفات تروریست‌ها در این عملیات بیش از 200 کشته است که میان افراد کشته شده، چند افسر سازمان اطلاعات ترکیه و همچنین رژیم اسرائیل به چشم می‌خورند.

منبع سوری در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دمشق اعلام کرد استحکامات دشمن در اطراف منطقه اریحا و جبل الزاویه در حومه ادلب به‌سبب بمباران مواضع باندهای تروریستی از سوی جنگنده‌های سوری در حال فروپاشی است و محور اریحا در حال حاضر در سایه عزیمت یگان‌های ارتش سوریه به این منطقه،‌ شاهد آرامش نسبی است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: کشته‌شدن, افسران, اطلاعاتی , ترکیه , اسرائیل , کمین, ارتش , سوریه , ادلب,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:58 |

یک نشریه آمریکایی با اشاره به «مهارت ایران در امور نظامی و تدابیر راهبردی» نوشت:

ایرانی‌ها همواره راهبرد و تاکتیک نوینی داشته و حال حاضر نیز نحوه حملات دریایی خود

را در تنگه هرمز بهبود بخشیده‌اند.


 روزنامه آمریکایی «آبزرور» در گزارشی در زمینه برخورد چند روز گذشته در تنگه هرمز نوشت: ایران و آمریکا در حال انجام بازی «بتل فیلد» هستند و در این بین ایران قادر به رصد اقدام‌های ما می‌باشد ولی آمریکا تنها اقدام‌های این کشور را حدس می‌زند.
آبزرور با اشاره به اهمیت جهانی تنگه هرمز نوشت: باید درک کرد که تنگه هرمز آبراهی بسیار مهم می‌باشد و 20 درصد نفت جهان روزانه از این مسیر عبور می‌کند. این آبراه از یک سو در قلمروی دریایی ایران و از سوی دیگر در سمت عمان و امارات متحده عربی قرار گرفته است و براساس معاهده سازمان ملل متحد در زمینه قوانین دریایی، عبور و مرور برای همگان در این منطقه آزاد می‌باشد.
آبزرور سپس در ادامه با اشاره به مختصات جغرافیایی تنگه هرمز  نوشت: اگر ایران تنگه هرمز را مسدود کند، آنگاه به معنای واقعی کلمه جهان را به زانو درخواهد آورد. بنابراین غرب و به ویژه آمریکا باید بطور حتمی مانع از وقوع چنین رویدادی شوند. در این میان و در حالی‌که آمریکا در تنگه هرمز حضور دارد اما نشان داده که در واکنش دادن به چنین حوادثی مشکل دارد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: ایرانی‌, راهبرد , تاکتیک نوینی, حملات دریایی, تنگه هرمز, مختصات, جغرافیایی, مسدود, ایران آمریکا,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:48 |

مردم ترکیه قربانی آینده داعش

محمد اسماعیلی دهقی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی با عنوان «مردم ترکیه قربانی آینده داعش» می نویسد:

با آغاز فتنه داعش در منطقه خاورمیانه برخی از کشورهای منطقه از جمله ترکیه , عربستان , قطر برخی از آمال و ارزوهای دست نیافته سیاسی خود را هم راستا با اقدامات تروریستی و تهاجمات این گروه خون آشام ارزیابی کردند که به دلیل پرهیز از اطاله مطلب از پرداختن به جزئیات این سیاست ها خود داری میکنیم .
اندکی بعد از اعلام موجودیت این گروه تروریستی نوعی تقسیم کار برای حمایت و پشتیبانی از داعش در بین تعدادی از کشورهای منطقه شکل گرفت و هر یک در حد توان و یا خارج از توان ارائه سرویس به این گروه تروریستی را در دستور کار سیاست خارجی خود قرار دادند .در این بین ترکیه محسوس ترین و اساسی ترین همکاری را از حیث ترانزیت , اموزش و درمان مجروحین بر عهده گرفت .


به طوری که بر اساس اعلام یک شبکه تلویزیونی المانی داعش در خاک ترکیه چندین پایگاه و اردوگاه نظامی دارد که مهمترین آنها  اردوگاه غازی عنتاب , اردوگاه اوروفا در جنوب شرقی ترکیه  , اردوگاه العثمانیه در اضنه در جنوب ترکیه و اردوگاه کرمان در اضنه که البته به استانبول نزدیکتر است
تری میسان، روزنامه نگار فرانسوی همچنین فاش کرده که ترکیه زمینه نفوذ 5 هزار جنگجوی القاعده به خاک سوریه را فراهم کرده است که این امار مربوط به سال گذشته است و تعداد این عناصر تا کنون بسیار بیش از این است
با گذشت زمان و انتشا اخبار مربوط به وحشی گری و اعمال غیر انسانی این گروه کم کم نوعی از انزجار عمومی از این قبیل وحشی گری ها در همه کشور های دنیا ظاهر گشت و تقریبا از همان زمان شکست ائتلاف برای حمایت از داعش نمایان گردید وامروز تقریبا برای همه تحلیل گران کاخ سفید , انکارا و ریاض روشن شده است که خسارات ناشی از تهاجمات داعش و رسوایی ناشی از حمایت های این کشورها  نسبت به عایدی و سود حاصله از عملکرد داعش مقرون به صرفه نیست به همین دلیل ائتلاف برای حمایت از داعش به ائتلافی هرچند ظاهری برای سرکوب داعش تبدیل شد .

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: مردم , ترکیه, قربانی , آینده , داعش, شبکه تلویزیونی المانی داعش, پایگاه و اردوگاه نظامی داعش در ترکیه, اردوگاه غازی عنتاب , اردوگاه اوروفا در جنوب شرقی ترکیه , اردوگاه العثمانیه در اضنه در جنوب ترکیه و اردوگاه کرمان در اضنه,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:40 |

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) گلپایگان، با تبریک میلاد امام علی(ع) اظهار داشت: تقارن میلاد مولود کعبه را با مراسم عمامه گذاری 15 طلبه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جدید افزود: ایشان فرمودند که امروز بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی و بدترین منکر مخالفت با نظام اسلامی است، ایشان با این جمله باب جدیدی را برای تحقیق و پژوهش علماء باز کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز برخی فکر می کنند نهی از منکر تنها نهی کردن افراد بدحجاب در خیابان است و البته که این کار بسیار مهمی است اما باید بدانیم بزرگترین منکر مخالفت با نظام اسلامی است.

وی با اشاره به شرایط ناگوار کشورهای منطقه همانند عراق، یمن و سوریه تصریح کرد: اگر کشور ما امروز در میان این دریای آتش در امنیت، آرامش و عزت هم چنان پابرجاست، به برکت وجود «ولایت فقیه» است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اوضاع کنونی یمن بیان کرد: مردم بی‌گناه یمن امروز زیر بمباران عربستان جان می‌دهند و قربانی زیاده  خواهی آل سعود می‌شوند، قطعاً با عنایت پروردگار به‌زودی «آل‌سعود» به‌ «آل‌سقوط» تبدیل می‌شود.

وی افزود: امروز آموزش طلاب و روحانیون نیاز قطعی نظام مقدس ما است زیرا با تقاضاهای مختلف از اقصی نقاط دنیا برای اعزام روحانی و مبلغ مواجه هستیم؛ با انقلاب اسلامی آوازه ای در دنیا بلند کردیم که باید از آن دفاع کنیم و بدانیم که مردم دنیا امروز تشنه اسلام واقعی هستند و باید دین الهی از طریق علمای دینی به آن‌ها معرفی شود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: محمدی‌گلپایگانی, آل‌سعود, به‌زودی , آل‌سقوط, رئیس دفتر مقام معظم رهبری, عاشوراییان زنجان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:32 |

 تحولات یمن

ادامه حملات جنگنده‌های سعودی به یمن / انصارالله: پاسخ محکمی به تجاوزات عربستان می‌دهیم

 منابع خبری محلی در یمن از بمباران منازل مسکونی مردم یمن در نقاط مختلف این کشور از سوی جنگنده‌های سعودی خبر دادند.

 

 شب گذشته جنگنده‌های سعودی منازل مسکونی مردم در مناطق مختلفی از استانهای صنعا، صعده و حدیده را بمباران کردند.همچنین منابع خبری از پرواز بسیار گسترده جنگنده‌های سعودی برفراز مناطق حیدان، ساقین، رازح، شدا و الظاهر در استان صعده خبر دادند.

دهها شهید و زخمی در حملات سعودی به استان "حجه" یمن

در پی حملات مستمر جنگنده‌های سعودی به شهر حرض در استان حجه در غرب یمن ده‌ها تن شهید و زخمی شده‌اند.

روز جمعه نیز در پی حمله جنگنده‌های سعودی به محله "الشعب" در منطقه "سعوان" واقع در صنعا پایتخت یمن 14 تن از جمله 9 زن و دو کودک به شهادت رسیدند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: حملات جنگنده‌های, سعودی , یمن, انصارالله, پاسخ محکمی, عربستان , بمباران , منازل مسکونی , مردم یمن, نقاط , مختلف ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان